Bättre sent än aldrig

Ja du... det va ett jävvla tag sedan ja skrev här. Glömmer enna bort det och sen när ja ska sätta mig å skriva brukar ja tänka att va fan det är väl ingen som bryr sig om vad jag gör för nåt. så skiter ja i det. Glömmer läsa alla andras oxå:P Tror inte att det där me bloggandet är min grej, inte just nu iaf, har så mkt annat att göra så det finns inte på prioritetslistan. Lite synd kanske.

Hade tänkt ägna denna helg till att skriva på min filosofiuppsats och blev klar redan igår faktist! Men då visade det sig, klart som fan, att det va helt fel.... Vi ska skriva om nån äcklig jävla vetenskapsfilosof och besvara tre frågor inom vetenskapsteorin. Det är nog svårt att förstå hur fruktasvärt svårt filosofi är när man inte har läst det för det ärt så sjukt mkt svåra ord så hjärnan slår knut på sig sj! Gräsligt, jättegräsligt. men an annan sak som e skit kul är BoratXD Såg den med Isak i torsdag och den var mkt bättre än förväntat!! lite disgusting då och då men man kommer över det!

Kan ju spinna vidare på mitt nya nyhetsstycke; Mot studenten!!! har iof inte hänt så mkt men balklnänningen är iaf på börjad:) Alltid något! Camilla har antagligen fått en dejt (med den som jag bara gick och vänta på att det skulle bli faktist;)) Sen är ju Turkietresan spikad till 5 maj! längtar så jag nästan rammlar av stolen! kommer bli så jävla roligt och så jävla mkt party så vi kommer nog inte överleva... kan bli tragiskt men så är det.
http://www.fritidsresor.se/Resorts/travel.aspx?id=16694&cat=2|241&entry=36&dest=0&city=109&type=c&hotel=2804

Var på Ikea igår och jag vill bara dit igen för oj vad mkt jag ville ha! Vi behöver inte fundera nått på hur vårat hus ska se ut Isak för jag har allt spikat! Nu ska jag se på Cars! så godnatt undersåtar!





Ikea

Underbart kök från Ikea. När jag flyttar in i ett slott ska ja oxå ha ett kök som e 4 m högt!!

Kommentarer
Postat av: Uilleso

This site is professional and to the point.

Postat av: Falkebba

many thanks for your dedications to this world

2009-03-18 @ 10:18:09
URL: http://falkebba.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback