Har man underkläder är man inte naken!

Igår när jag var med Isak på hans jobb läste jag i en tidning att alls våran Gudrun Schjyman har sagt sitt igen. Nu är det åter igen H&M som har gjort en reklamfilm som inte faller denna fröken i smaken. Jag antar att de flesta av er har sett den; en jättesöt tjej som går i en lägenhet med underkläder på sig, lägger sig i en säng och an katt hoppar upp hos henne. Detta skall tydligen vara light-porr om man frågar Gudrun. Hon måste ha väldigt dåligt självförtroende eftersom hon tycker att alla reklamer utan tjejer i stickad polo och jeans är porr. Tjejen i denna reklamen är ju inte äns naken!! Sen tycker jag att det förstoras upp så när man visar lite hud, alls kroppar ser likadana ut i den stora hela och ni måste väl hålla med om att den mänskliga kroppen är fin? För det mesta iaf.. Den stora anledningen till hennes ständiga påhopp är nog att hon måste vara väldigt missnöjd med sig själv och blir helt knäpp av att se andra som ser bättre ut.

Jag säger bara; skärp dig Gudrun! Du kan ändå inte ändra på det så då är det väl bättre att inse att man ska va nöjd me sig själv som man är! Eller du som har penagr har ju råd att anlita en peronlig tränare och slita som ett djur för at se bra ut. För det är ju inte lätt att ha ne perfekt lropp det vet alla, men många kan ju om man ger sig fan på det ,så kämpa istället för att klaga!

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,68363328_852__,00.html En liten förkortning av artikeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback