kind emot kind

Så imorgon var det en ledig dag för uddevallas gymnasieelever! Gött som  fan blir det, ska ta me Cämill å Louie te överby för att shoppa lite julisar. ska bli härligt att få tänka på nått annat än skolan en stund men saker har ändå ordant upp sig lite nu, fick jobbat bort massa i helgen så jag har bara en sak kvar inna jul, extremt skönt faktist. Fick dessutom MVG på svenska uppsatsen! GIssa om jag blev glad!! Iaf när jag väl insåg att det var mitt resultat och inte ditt camila;) Fattar inte hur ja kunde läsa så fel! Men men :P nu är det löst! Undrar om jag når upp till MVG i hela kusren... hoppas det iaf men jag vet inte.

Ska till tandläkaren på fredag, ska bli väldigt skönt för tanden tar snart livet av mig! Hade så ont i skolan idag så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Går iofs över med alvedon men det är endå inte kul. Men ack vad roligt det var att gå till bussen CamillaXD FY satan vad det blåste, hade jag varit fem år och haft ett större paraply hade jag flugit iväg! Kunde iofs varit spännande... oJ vad jag önskar att allt detta regn kom i snö, Oj vad insnöade vi hade varit nu!! JAa vill, jag vill, jag vill!!





jag och min älskling







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback