Lackar mot jul

Nu är det inte långt kvar! bara två dagar till i skolan och sedan är det jul kan man säga:P Fast jag och Isak har redan tjuvstartat lite och bytte julklappar redan i fredags! OJ jag har nog aldrig blivit så glad över en julklpapp någonsin förr! Han hade köpt en svindyr Calvin Klein klocka som vi tittde på i ett skyltfönster en gång. ojojoj vad glag jag blev, ville nästan gråta. Kändes lite dumt sen bara för mina va ju inte lika fina... men han blev glad ändå:)

Visst är den snygg:D
112062-6


Var på Torp me Camilla och några familjemedlämmar, köpte inte så mkt för ja har inte så mkt pengra kvar längre men lite blev det iaf. Sen blev jag lite sur oxå för jag gick tillbaka med ett par stövlar som sulan har släppt på men jag fick betala lagningen själv!! iofs bara hälften men det var väldigt störande, skorna kostade fan 1200 och jag hade inte äns använt dem i en månad. Men tanten i kassan sa att det inte var själva skon som var sönder. Hallå eller, vad fan va det då då?? Räknas inte sulan som en del av skon? har jag alltid trott men jag hade visst fel.

jaja god jul på er om vi inhe hörs igen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback