Går i Camillas fotspår

Jag vet att du hade den först Camilla men det såg kul ut så jag vill me göra:P

Namn: Gunilla Emeli Gustafsson
Smeknamn: Kan nog inte säga att jag har nått... GG har man fätt höra iband men jag räknar inte det:P
Längd: 168 cm
Favoritkändis: Svårt, men jag måste nog säga Christina Aguilera! Hade gärna sett ut så asså...
Skostorlek: 38, 39. Beror på skorna
Hårfärg: Blond. And i'm never gonna change
Ögonfärg: blå
Favoritfilm: svåra frågor... Pearl Harbour måste jag nog säga för jag gråter floder bara av att tänka på den.
Favoritskor: just nhu är det nog boots och ankelboots. Gärna med hög klack!
Drömjobb: Arkitekt
Favoritkaffe: Kaffelatte såklart!
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Jösses! nu när jag fått lön är det aldeles för mkt iafXD 
Hur många skor har du: ca 15 par skulle jag gissa
Louis Vuitton eller Gucci: Louis Voitton om det är väskor och Gucci om det är kläder
Kilklack eller stilett: båda går lika bra... beror lite på vad modet säger
TV-program: Lost, Top Model, Desperates Houswifes.... HAHAHAH!! tittar nog inte så mkt på tv som jag tror för det va väldigt svårt att komma på nått:P
Drömutseende: typ 175 cm lång mend samma vikt som nu. lång blond svallande hår alla Paris Hilton.
Fulaste plagg i din garderob: ja, vad kan det va... en kjol ja sydde sj i slöjden... det är så man vill gråta när man ser den...
Snyggaste plagg i din garderob: kan nog inte välja just nu:P har köpt så mkt nytt så jag kan inte rangordna än.
Favorittidning: Cosmopolitan, Elle, Hairstyle and beauty. sen gillade jag vecko revyn innan den där änna Ebba kom... usch vad jag ogillar henne.
Länder du varit i: Svergie, Norge, Danmark, Finnland, Tyskland, Storbritaninen, Frankrike, Luxenburg, Annborra, Spanien, Grekland och portugal... tror det blev alla....
Länder du vill till: om jag börjar skulle jag inte kunna sluta:P vill överallt!
Favoritplats i hela världen: Kanske låter klychigt men i skedställing med min älskade Isak! När jag ligger där och ska sova känns det som om inget ont i hela världen skulle kunna skada mig!
Favorithändelse i hela ditt liv: kan nog inte säga nått... hoppas att det blir när jag får barn:)
Husdjur: Hunden Sigge. Sen hästarna Natasja, Karaffi och Disney Moon
Drömbil: oj jag vill ju ha så många!! en Volvo XC90 hade inte suttit fel:P sen hade en corvette vartit helt i min smak!
Lyssnar på just nu: HAHAHAAHAH! om det är vad jag lyssnar på just nu när ja skriver så är det liiite pinsmat faktistXD men jag får väl erkänna... Busshunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar lite dota. framstår som värsta töntet men det bjuder ja på:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback