Loppor och födelsedagar

Nu var det carros tur att fylla 18!! det blir GG för hela slanten på onsdag å alla som kan måste dit så det blir lite drag på pläjset!! (Imorgon är det exakt 3 månader tills jag fyller 19XD ganska tråkigt iof när ja tänker efter, händer ju inget speciellt) Sen var det ju det med va man ska ha på sig. Kunde inte alla gå nakan och det va en naturlig grej! Fast.... det skulle ju kanske bli lite kallt... får börja odla päls
Å hoppas mitt löshår kommer i morgon:D längtar som faaanXD

Det blir nog en ganska lungn vecka, i skolarbete sett iaf. ska me Disney till ridskolan typ varjedag så vi kan filma honom. Han ska ju säljas:( Vill inte det!!! det är ju jag som ridit in och fostrat han till den häst han är... Kommer kännas tomt. Men man kan ju inte behålla alla hästar. Då skulle jag haft fler än vad jag har möss på vindenXD

Tycker det ska bli tråkigt att vi inte kan ses så mkt denna veckan Isak.... Jag skulle vilja leva som en loppa på ditt huvud, för då hade ja kunnat vara me dig vart du än är:) kanske inte så romatiskt me en loppa men... vatta häck!!:)

farväl alle sammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback