MYCKET!!

Oj vad det känns som om jag gått rakt in i en vägg... det är så jävla mkt att tänka på nu fram till lovet!! massa prov och uppgifter i skolan som ska vara klara sen så är det ju resan. visst ska det bli kul som fan att åka till Turkiet me klassen men oj vad kompliserat allt blivit med alla nationella prov å massa skit! sen måste jag kolla betalingen... vill inte få en räkning på 63 000 hem, det måsta gå att lösa på ett annat sätt.

sen är det alla dessa hästar, vill inte att alla ska säljas! har ju ingen kvar sen:( sen måste ju jag fixka köpare å fixa med passen. hur fan registrerar man ett ägarbyta när passet inte är färdigtillverkat? det kommer va väldigt jobbigt... natasja har fan varit min bästakompis sen ja va liten! hon har alltid varit vid min sida, ingen har fått lyssna så mkt när jag mått dåligt som hon har. visst det är bara en häst men det är svårt att förstå för nån som inte delar samma intesse. men att förlora henne är som att förlora en del av mig själv ju:(

nu vill ja bara till isak! han är min oas just nu, oj vad jag älskar honom!

Kommentarer
Postat av: Terjeelena

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback