Ser ljuset:)

ja ha... då va matteprovet avklarat. det kan faktist gått hur fan som helst käns det som nu när ja tänker, men det va trots allt lättare än vad jag trott och det är ju alltid nått:) Det känns ändå skönt att ha gjord det för nu är min mur som jag sprungit in i lite lägre så snart känns det som jag kommer över! Har bara det nationella i svanska B kvar denna veckan, filosofin flyttades så jag har inget att plugga iaf. men sen kommer lovet och sen talet på  5 min:( blääää!! Jag ska tänka att det kommer gå åt helvete, då kan jag iaf bli possetivt överraskad:)

men på lovet blir det krogen igen tycker jag, å denna gången ska jag inte glömma spriten så jag får dricka vin igen... fick mer huvudverk än ren fylla. Men det kanske va tur det;) Men Mandel!! denna veckan måste du gå ut! Du har fan tappat stinget ju! går från GG's egna partypingla till sjukhustets städtant.... Men det är ju oxå en bragd att va stolt överXD


En annan grej jag är stolt över är min Isak! Oj vad ja längtar till Onsadg sen vill jag att det ska bli helg och lov för då jag ska inte lämna din sida en sekund då! Sen får vi ordna den där dubbel-dejt-filmkvällen me camilla å patrik! kan bli mysigt:)



You got me feeling like you're that something I've been missing,Everything's heaven 'cause life with you has been a blessing

You got me feeling like you're that something I've been missing
Everything's heaven 'cause life with you has been a blessing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback