På tal om ketchup

Nej.. jag kan inte påstå att jag är så intresserad av att hålla ett argumenterande tal på onsdag.. men va fan, det är ju inte så svårt egentligen! det är ju bara att komma på ett ämne och sen bara babbla på om vad man tycker! Om man kommer på nått som är lätta att argumentera om vill säga:s

Det hände en så rolig grej när jag skulle ut och rida idag! jag satte upp några hinder för att hoppa lite  och de bommarna vi har är av hårdplast och ihåliga så det lägger sig mkt grus i så man får tömma ur det. så jag började glatt att tömma och ur kommer en MUS!! den lilla stackaren måste han blitt stel av skräck för han satt bara å tittade på mig! HAHAHAHA!! han va så söt att ja ville ta me han hem och ge honom ett namnXD men efter några minuters strirrande sprang han då sin väg och tur va väl det:P

Nej nu ska jag återgå till godistuggande och talskrivande!!
Ha det bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback