Fega monster

Var en sväng till Grebbestad igår. Riktigt kul. Om man inte tänker på att vi trodde att vädret skulle vara sådär och blev jätte fint när vi inte hade badkläder med oss... En sak som dock var jättebra var att jag fyndade en pennkjol med hög midja för 150 kr! Det kallar jag lycka! Om jag kommer på vad jag ska ha på över kroppen bara... Nån som har något tips? Sen på kvällen tog jag å syrran med oss karaffi upp till ridskolan och red ut med Big Ben. Det är en lite underlig häst.. Han är svart och stor som ett monster men jätterädd för att lämna stallet själv. Så då får min lilla ponny följa med å visa vägen=)

Denna dagen har inte riktigt blivit som jag tänkt mig... Allt har gått emot vad jag planerat och nu vet jag inte vad jag ska göra för att få gjort det jag tänkt *suck*

Kommentarer
Postat av: Loketilde

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback