Ökade kunskaper

Då var man hemma från Stockholm. Allt gick som smort och Isak är nu min lilla läkarstudent. (han börjar dock inte fören den 27) Kommer sakna honom när han från och med söndag blir stockholmare (ack å ve) och inte härlig västkustbo längre:( Kommer att hälsa på honom så ofta min plånbok tillåter!! Shoppingen i sthlm är ju underbar så det blir ju ett plus oxå:) Köpte mig faktiskt drömklänningen från H&M. (Den gråa med stenar längre ner på sidan) Blev också förälskad i en väska från ett av mina favoit märken Friis&Company som måste inhandlas!!

Kollade in den här sidan förut. Måste uppgradera mina lätta Photoshopkunskaper för oj vad jag hade kunnat vara snygg på bild. Gå in på den här sidan och klicka på portfolio så får ni se kändisarna för och efter photoshops redegeringar...

Kommentarer
Postat av: Heléna

Såg din Isak i dag.. Han kom gående med en kylbag.. Undrar vad han hade i den... Hmmmm :P

2007-08-20 @ 16:02:33
Postat av: Gunilla

det var nog ett lik....

2007-08-20 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback