Samling

Jag har fått ett jobb!! Jag tackar Gud, Isak och hans faster för det! tack, tack! Inte det mest glammiga kanske men jag tjänar ganska bra:) Så alla som vill hälsa på mig på jobbet ska komma å handla godis på Walkersborgsbadet! Mycket trevilg, lite varmt, men tverligt.

Sen måste jag erkänna en synd.. Jag har köpt ett marsvin till:P jaja, jag vet, men det står faktiskt i Svergies rikes lagar att marsvin ska hållas i grupp om minst två. Så vad gör man inte för att vara en god medborgare. Tillskottet som till hälften tillhör isak (han ville ha det så så att han kunde bestämma namnet...) heter alltså Kjell. Själv kallar jag honom för Kjelle eller Kjellis, men offeciellt är det alltså Kjell som var namnet. Här nedan följer en bild (han matchar Isak riktigt bra)


image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback