Wilmer

Detta är Wilmer! Mitt marsvin som jag köpte mig idag=) Han är pytteliten och jättelurvig å hur söt som helst så jag kunde inte motstå honom! Såg honom i djuraffären (som jag för övrig antagligen fått jobb i!!) för några dagar sedan och kunde inte sluta tänka på honom. Så jag tog tag i saken och åkta till torp med Isak igår och kollade om han fanns kvar, och det gjorde han så jag var tvungen!


image24

Isak flyttar till Stockholm imorgon... kommer skana honom så sjukt mycket och kommer antagligen inte kunna hälsa på honom fören jag får lön om EN MÅNAD!! Kommer bli en tuff tid... Jag själv har för övrigt gett upp mina tankar på frisörutbildning (vet dock inte hur det gått med antagningen än) och ska läsa i Borås (Tro det eller ej gottfolk!) till höseten. Måste dock göra högskole provet först och hoppas på det bästa!

bajbaj


Kommentarer
Postat av: Isak

Man ser på långa vägar att hamstern borde hetat Kjell!! puss

Postat av: Gunilla

nej din piggy!! Han är en Wilmer!!!

2007-08-25 @ 22:08:31
URL: http://junilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback