London

Då var jag tillbaka från london. Måste erkänna att jag vill inte annat än tillbaka. Vill shoppa mer, se mer och bara vara där mer för allt känns så bra där. Blir en resa tillbaka snart igen det lovar jag. Skulle tom kunna tänka mig att flytta dit för ett tag. Mer om vad vi såg finns på bilddagboken
Klippte av mig håret idag. Det belv en kort paige som slutar strax åvanför axlarna. Riktigt nöjd faktiskt:)

Här är iaf mina inköp, minus Amour Amour Sunhine från Cacharel.


image10

  • En docka att hänga halsband på Baker Street Emporium
  • Halsband från Urban Outfitters
  • Klänningar med fjärillar och fickor TOPSHOP
  • A-linjeformad jacka med trekvartsärm från Bershka
  • Playsuit från TOPSHOP
  • Klacksko att förvara ringar i Baker Street Emporium

Är nöjd med mina inköp, kunde dock varit dör några dagat till och handlat mer men vem skulle inte det:)

seya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback