Provar igen

Nu är jag här igen, tro det eller ej! Det egentligen inte varför jag börjar igen, kan inte tänka mig att det  är så många som läser men:P Har känt mig lite sugen det sista så jag gör ett litet försök igen och funkar det så funkar det:)

Vad har hänt nu då? tja... inte så värst mycket egentligen men. Får börja med att grtulera min älskling som har kommit in på läkarutbildningen!! Många grattispussar till min Dr.Isak <3 Jag har skickat en ansökan till Scandinavien Hair Academy i malmö och hoppas på det bästa!

Ska till london den 19 juli, ska bli hur kul som helst! var där för några år sedan men london kan inte ses för mycket, tro mig!! Madame Toussot, Big Ben, London eye och andra sevärdheter är såklart givna! Sen får vi absolut inte glömma Oxford street,med godingar som Top shop på frya våningar (!)


                      
Hoppas hitta nått där som iaf liknar detta iaf:)

image9

  • Vit t-shirt men tjejtryck från Forver21
  • Bruna sandaletter Scorett
  • Vit t-shirt med vargtryck Thop Shop
  • Halsband i guld Asos.com
  • Playsuit med halterneck Forever21
  • Örgängen Asos.com



          

Kommentarer
Postat av: Milla

sedär! ska vi dra till NY och shoppa loss på forever? =)

Postat av: Gunilla

JAAAAAAAAAAAAAAA

2007-07-12 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback