Frächa upp inför hösten!

                              image32

Nu är det inte långt kvar till löning! Lika kul varje gåg:) Tänkte att nu när jag kommer få lite mer än vanligt ska jag inte lägga det på kläder (för en gångs skull) Jag kom fram till här om dagen att jag behöver hudvård och smink. Så jag tog ett stort beslut, att förutom vinetrjacka (ja, jag vet det räknas till kläder men jag behöver det), ska jag unna mig lite dyrare produkter än vanligt. Till huden måste jag nog ändå köpa nått på apoteket eftersom jag har problem med min hud, så jag kollade in sortementet och blev faktiskt posetivt överraskad! 

Sen ska jag köpa sånt där mineralsmink för det skulle tydligen också vara bra för känslig hy. Men så vill jag också ha nån bra hårinpackning. Vet dock inte vad. Någon som har ett bra tips till torrt, slitet hår? Vill att det ska glänsa som i fruktisreklamen!

Kommentarer
Postat av: Hugohanne

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback