Filip och Fredrik

image30


Var det någon som såg Filip och Fredriks nya programm Myggan igår? Tänkte iaf säga att det kan ha varit det sämsta jag någonsin sett. Tycker annars att de programmen de har gjort har vrait väldigt kul men det här blev på tok för mycket. Lite utav en svensk variant av South Park fast värre. Inte alls i min smak.

Nya nummret av
Drömhem & Trädgård kom idag! Det lysta upp mina annars lite trista dag som jag från ägna i stillhet med min hjärnskakning som sällskap.

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Skyler

jag har bestämt mig för att inte titta på det alls för jag tycker att allt annat de gjort är superkul och vill inte förstöra det genom att se detta. så jag tror jag håller med dig om att det är värdelöst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback