Hårfager hundjackt

Låt mig krydda era liv med yttligare en bild på Nicole Richie. Lite tjatigt kanske med detta var en perfekt bild på mitt drömhår! Är grymt trött på min korta kalufs och skulle göra vad som helst för en lång och vackert flygande hårman. Men icke, känns som håret fullkomligt skiter i att växa och det gör mig så frustrerad!

image29


För övrigt har det varit en händelserik helg. Isak har varit hemma vilket har varit helt underbart! önskade han kunde stanna längre, men jag kommer snart att åka dit och hälsa på honom!
Sen försvann våran hund igår och var borta i över tre timmar! Jag har inte varit så uppgiven och försörd på länge. Det är svårt att beskriva den lättnaden jag kände när han långt om länge kom till rätta igen. Och ännu svårare att beskriva den rädslan jag kände när det gick upp för mig att han verkligen var förvunnen! Mitt i natten också!! Plötsligt fick jag en insikt på vad jobbig livet skulle vara utan honom, för mig är han så mycket mer än bara en hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback