husdrömmar

Jag har stora problem, eller ja de är väl inte så jättestora egentligen men. Jag kan sitta hela dagar och bli frustrerad och arg över att jag intelyckas rita eller tänka ut exakt hur planritningen i mitt hus en dag ska se ut. Vad spelar det för roll? Jag är nitton och kommer antagligen inte att skaffa hus fören om typ 10 år. Men ja har så många bestämmelser å jag vet inte hur ja ska få ihop det! Och det gör mig så frustrerad att en held dag går åt för att bara sitta och skissa och bara tänka. Sjuk är det, sjukt.

För att bya ämne så var jag på Djurmagazinet idag för att få schema tröjor och lite info. Börjar på tors och hade turen att vara ledig i helgen när Isak kommer! Camilla var med som sällskap och hon inhaldlade en jättesnygg skinnjacka och scarf. Själv köpte mig välbehövda skor som inte blottar mina stackars förfrusna tår, Bh och scarf jag me:) Får bli lite mer shoppande senare i månaden. Då har jag lovat mig sj att beställa från H&M för att fira mina jobbfarmgångar!


Här är några grejer som antagligen kommer hamna på den listan.

image27

bajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback