Ljus framtid?

Livet är bra konstigt... Bara förra veckan lipade jag över att jag inte hade något jobb, nu lipar jag över att jag har två och inte vet hur jag ska lägga upp det och vilket jag ska välja. Kommer ju bara hinna med ett men ska jobba lite extra på det andra tänkte jag. Men det visade sig ju iaf att det lönar sig att ligga i! Klarade mig ju hela sommaren på pengarna jag fick på studenten och det jag fick tillbaka på skatten. Låg ju i hela sommaren och sökte och tyckte att min framtid endast var en mörk evig fattigdom. Men skam den som ger sig. Hälsa gäran på mig på Djurmagazinet så ska jag fixsa reduserat pris på marsvin:P

Tänkte åka till Sthlm i helgen och överaska min särbo men jag kunde inte hålla mig och berättade det ändå förut. Vilken visade sig var väldigt bra eftersom han var upptagen hela lördagen med sittningar och grejer så jag hade blivit ensam hela dagen:( Men han kommer ju hem nästa helg så det blir bra ändå:)

Hade en jobbig dag igår... vi körde Natasja til sin nya ägare på vänersnäs. Oj vad jag grinade. Hon har varit min vän i vått och torrt men nu är hon bora:'( Tror iaf att hon får det bra men det känns ändå så fel. Och karaffi stackarn får gå ensam tills han blir såld, och då finns ingen häst kvar till mig... kommer bli ett tråkigt år utam mina pållisar. 

Nu ska jag plugga på högskoleprovet!  

Kommentarer
Postat av: johana

hej har du inga bilder på raffi

2009-03-06 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback