Sluta Hacka på Britney!

Ja, nu måste jag också skriva om det. Britney Spears upptränade på MTV galan. Jag tycker att det här med Britney har gått på tok för långt. Med andra ord tycker jag faktiskt väldigt synd om henne. Hon har gjort snesteg i livet som väldigt många andra också gör och ofta ännu värre. Det Sara Silverman sa om henne var droppen! Att en vuxen människa väljer att mobba en annan inför en sådan stor publik borde vara straffbart! (ännu värre att hon drar in de stackars barnen som antagligen redan har det jobbigt) För mobbing är precis vad jag tycker att detta börjar likna. Det har gått snett för henne i livet och det tror jag är till stora delar medias fel. De har vidigt och vänt på allt hon gjort för att kunna hacka på henne och vara elaka. Tycker ändå att hon har varit stark, för jag tror att de flesta i hennes situation inte hade orkat så länge som hon har gjort.

Jag säger bara hejja Brittan, alla förtjänar en andra chans!


Kommentarer
Postat av: anderss0on

Precis, alla förtjänar en andra chans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback