Top Model

image28


Ja, jag tycker verkligen att Jaslene var värd att vinna! Hade svårt att välja mellan henne och Renee men fick snabbt bestämma mig när hon mot alla konstens regler åkte ut! Ser gammal ut. Jaja sådan är ju branchen. Men att Natacha som inte ens var naturligt vacker fick vara kvar! Seriöst, tänkte någon på hennes leende? Det såg ut som munnen var lite för liten och hon tog i som fan för att få det stora leendet hon ville ha! Följderna blev då rynkor runt munnen som fick henne att se 10 år äldre ut (ja till och med äldre än Renee) Men visst, på bild med lager av smink såg hon ganska snygg ut!

Så idag fortsätter mitt beroende. Top Model har verkligen varit ett av mina favorit program länge. Så min fasa för att jag skulle få en tråkig tv-höst blev påfrestande. Men frukta icke ni likasinnade! Idag drar den svenska igång! Även om det inte är riktigt lika kul så funkar det prima för mig! Kl 21,00 på trean om jag inte misstar mig!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag gillade Renee mest!

Postat av: Linda

Jag hade ingen favorit direkt.

2007-09-12 @ 12:34:29
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Edvardelizabeth

Very resourceful, thank you dave

2009-07-01 @ 11:44:26
URL: http://edvardelizabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback